Translate

Magnum Opus Η Μυθολογία, Magnum Opus Το Έργο, Magnum Opus Ο Χριστιανισμός

Saturday, 28 June 2014

10.MAGNUM OPUS-ΤΟ ΜΕΓΑ ΕΡΓΟ

Απόσπασμα από το βιβλίο Magnum Opus Το  Έργο

MAGNUM OPUS-ΤΟ ΜΕΓΑ ΕΡΓΟ[1]

Κατά καιρούς έχουν γραφτεί στο τύπο διάφορα άρθρα για το μυστικό της αθανασίας αλλά ποιος μπορεί να κρίνει μέσα σε αυτή την καταιγίδα της πληροφόρησης και της παραπληροφόρησης πιο είναι το σωστό και πιο όχι. Διαλέγω λοιπόν τυχαία ένα άρθρο για να μας βάλει στον κόσμο του μεγάλου μυστικού. Το άρθρο αυτό έχει γραφεί στο περιοδικό mystery τεύχος 34 με τον τίτλο: «OCCULTUM. Το Ορυκτό της Αθανασίας που Αναζητούσαν οι Ναζί στο Θιβέτ». Να τι λέει το άρθρο:

occultum

«Μια από τις πλέον αμφιλεγόμενες ιστορίες που κυκλοφορούν σχετικά με τις αποκρυφιστικές δραστηριότητες και ενδιαφέροντα του Γ΄ Ράιχ αφορά το Θιβέτ. Πρόκειται για την περίφημη αποστολή των Ες - Ες στη μακρινή στέγη του κόσμου υπό την ηγεσία κάποιου δρ. Ερνστ Σέφερ, για τον οποίο λέγεται πως ταξίδεψε στο ψηλότερο βουνό του πλανήτη για να επιβεβαίωση την παράξενη θεωρίας του Κοσμικού Πάγου (από τον Χανς Χέρμπιγκερ Αυστριακό μηχανικό), αλλά και για να ανακαλύψει το μυστικό της αθανασίας που προσφέρει η μυστηριώδης ουσία occultum...»
Ακολουθεί μια μικρή βιογραφία με τα πεπραγμένα του Σέφερ και καταλήγει: «Παρ΄ όλα αυτά, ένα διαφορετικό σενάριο θέλει την ομάδα των Ες - Ες να αναζητά το occultum, μία παράξενη ουσία που λέγεται πως χαρίζει την αιώνια ζωή, καθώς μπορεί να ανασυνθέσει την ύλη...»
«Για πρώτη φορά η λέξη occultum irricolum ή λευκός χρυσός και η σχέση της με την αποστολή του Σέφερ επισημάνθηκε από το πολύκροτο βιβλίο The Black Sun (1997) του Peter Moon. Σύμφωνα πάντα με τον συγγραφέα, η ουσία αυτή είναι γνωστή[2] εδώ και αιώνες στους αποκρυφιστές, καθώς η παράδοση του τρόπου δημιουργίας και χειρισμού της έρχεται κατευθείαν από την αρχαία Αίγυπτο».[3]
Ακολουθεί ένα κομμάτι που, όπως γίνεται συνήθως από ανέκαθεν, μπερδεύει τον μυστικισμό και την αλχημεία με την πραγματικότητα.
«Η θεωρία του occultum είναι αρκετά εξωτική! Περιγράφει πως πριν από πολλές χιλιετηρίδες έφτασε στον πλανήτη μας, και πιο συγκεκριμένα στην Άβυδο, κοντά στις Αιγυπτιακές Θήβες, η παλαιότερη φυλή – οι Ελοχίμ που αναφέρει η Βίβλος.[4] Στους λόφους[5] της περιοχής βρέθηκαν τα κατάλληλα ορυκτά και χημικά στοιχεία τα οποία χρειάστηκε να εξορύξουν για την δημιουργία του occultum».
Ας ξεχάσουμε το παραπάνω κομμάτι γιατί δεν προσφέρει απολύτως τίποτα. Ο αναγνώστης δεν πρέπει να ξεχνά ότι οι μύθοι προέρχονται από τα αρχέτυπα δηλαδή είναι εικόνες του ασυνειδήτου όπως το περιγράφει ο Καρλ Γιουνγκ και αυτά έχουν στενή σχέση με την εντολή επιβίωσε. Η τάση της ζωής προς την αθανασία έχει μεγαλύτερο εκφραστή εδώ, τον έρωτα. Ο μύθος κινείται γύρω από την αθανασία με εργαλείο του τον έρωτα. 
Συνεχίζουμε με το άρθρο (οι εμφάσεις είναι δικές μας):
«Τι είναι occultum;
Ο λευκός χρυσός[6] - που μπορεί να ονομαστεί και αόρατο άτομο (stealth atom), διότι δεν γίνεται ορατό με τα γνωστά μέσα ανίχνευσης- είναι ένας υπεραγωγός ανάμεσα στην ύλη και στο life force (το θέμα υπάρχει στο τεύχος 30 του mystery).[7]  Κατά μία έννοια είναι ένα πρωτότυπο της ύλης, ή πιο ορθά, η σε a priori (εκ των προτέρων) κατάσταση της. Έχει μάλιστα την ιδιότητα υπό κατάλληλες συνθήκες, να λειτουργεί σαν πύλη, επιτρέποντας στην συνείδηση να παρέμβει σε ατομικό επίπεδο και να αναδιαμορφώσει την υλική δομή των πραγμάτων! Πρόκειται όμως για μία ορατή ουσία που παρασκευάζεται από χημικά μέσα ή όχι; 
Στην ερώτηση αυτή ο Moon εξηγεί πως το occultum αυτό καθ΄ εαυτό δεν υπάρχει στην ελεύθερη φύση αλλά στον άνθρωπο.[8] Συγκεκριμένα ο μύστης, έπειτα από κατάλληλη χρήση ορισμένων χημικών και ασκήσεων διαλογισμού[9] δύναται να συγχωνεύσει την κρυσταλλική δομή των δύο ημισφαιρίων του εγκεφάλου και να προκαλέσει μία ιδιόμορφη, ενδο-οργανική, χημική διεργασία κατά την οποία οι ορμόνες του σώματος συγκεντρώνονται στο σημείο όπου βρίσκεται το τρίτο μάτι».[10]
Είναι πολύ σημαντικό να σας θυμίσουμε ότι το σημείο στο οποίο αναφέρεται, το τρίτο μάτι, είναι το σημείο που ο Ρον Χάμπαρντ λέει ότι βρίσκεται η αναλυτική διάνοια, ο αναλυτής. Ο Ρον Χάμπαρντ γράφει παραπάνω για τον αναλυτή:
«Μπορεί να επηρεάσει οποιαδήποτε λειτουργία του σώματος επιθυμεί». «Μπορεί π.χ. να επηρεάσει τον χτύπο της καρδιάς, τους ενδοκρινείς αδένες (πράγματα όπως το ασβέστιο και το σάκχαρο στο αίμα, την αδρεναλίνη κτλ), την επιλεκτική ροή του αίματος (να την σταματά στα άκρα ή να την αρχίζει κατά βούληση), τα ούρα τις εκκρίσεις κτλ».
«Ο οργανισμός (σ.σ. ο υγιής – ο χωρίς έγγραμμα)    βρίσκεται κάτω από την ευθύνη της αναλυτικής διάνοιας».
Υπήρξαν άτομα που μέσα σε μια νύχτα γιάτρεψαν τον εαυτό του από καρκίνο μόνο με την θέληση (του αναλυτή). 
Συνεχίζουμε με τον Moon:
«Στη συνέχεια προκαλείται ένα είδος αυτόματου συντονισμού ανάμεσα στο ενισχυμένο ενεργειακό πεδίο του ατόμου και αυτό της Γης, που προξενεί την ορατή εκδήλωση στο μέτωπο μια λευκής, σαν εκτόπλασμα, ουσίας. Η λεπτή αυτή ουσία – υπολείμματα της οποίας έχουν βρεθεί σε ορισμένες μούμιες(;)- είναι ο λευκός χρυσός ή το χρυσό Δάκρυ του Ώρου».
Εδώ μάλλον πάλι μπλέκει ο συγγραφέας το αλληγορικό και την αλχημεία με το πραγματικό. Πιο πάνω έλεγε ότι είναι αόρατο με τα γνωστά μέσα και μετά λέει ότι βρέθηκαν υπολείμματα σε μούμια. Με πια εργαλεία τα είδαν;
Αυτό που έβγαινε αλληγορικά από το μέτωπο των Αιγυπτίων ήταν ένα φίδι. Το έχουμε δει πολλές φορές σε πολλές παραστάσεις και ίσως να μην του έχουμε δώσει σημασία. Αυτή είναι η
     



















































εικόνα 12 Το φίδι που βγαίνει από το μέτωπο.

αναπαράσταση της δύναμης που λέει ο Moon πιο πάνω. Η «ιδιόμορφη, ενδο-οργανική, χημική διεργασία κατά την οποία οι ορμόνες του σώματος συγκεντρώνονται στο σημείο όπου βρίσκεται το τρίτο μάτι».
Η δύναμη αυτή δεν είναι άλλη από την δημιουργική ενέργεια (την ενέργεια του έρωτα που χειραγωγείται από το μεταιχμιακό). Το φίδι που δεν λείπει από κανένα μύθο Δημιουργίας.  Φαίνεται καθαρά το φίδι να βγαίνει από το μέτωπο. Συγκρίνετε το σημείο του τρίτου ματιού εκεί που βγαίνει το φίδι με το σημείο του αναλυτή από την εικόνα 1. Τα σημεία ταυτίζονται.

Θέλω να επισημάνω ότι το μέρος που βρίσκεται ο αναλυτής το τιμούμε ιδιαίτερα στην Ελλάδα ακόμα και σήμερα, αφού το ονομάζουμε «δόξα πατρί» δηλαδή δόξα του Πατέρα, εννοώντας τον πατέρα Θεό. Πράγματι εκεί κατοικεί ο «θεός». 
Στην ανατολή στο σημείο που λέγεται τρίτο μάτι είναι το μόνο σημείο του σώματος που δεν το αγγίζουν ποτέ στο μασάζ.
Όπως θα έχετε καταλάβει από τα πιο πάνω το μεγάλο μυστικό, το μυστικό της αθανασίας έχει να κάνει με το σεξ. Με τον ίδιο τρόπο που ακολουθήσαμε πιο πάνω, διαλέγοντας ένα άρθρο και σχολιάζοντας το, έτσι συνεχίζουμε για το μεγάλο μυστικό για να μπαίνουμε σιγά - σιγά σε ορολογίες που ο μέσος αναγνώστης δεν είναι εξοικειωμένος.
Το άρθρο τυγχάνει να είναι πάλι από το περιοδικό mystery με τον τίτλο «Σεξ Ταρώ και Τάντρα» (οι εμφάσεις είναι δικές μας).
«Ο καθένας από μας έχει ένα μυστικό Εραστή, έναν εραστή που είναι κρυμμένος πίσω από τις ερωτικές εικόνες που κατακλύζουν το νου κατά την διάρκεια ενός σεξουαλικού ερεθισμού. Είναι αυτός ο Εραστής που μεταμφιέζεται στα διάφορα άτομα που ερωτευόμαστε καθ΄ όλη την διάρκεια της ζωής μας. Ενώ κάθε φορά που χωρίζουμε στεναχωριόμαστε όχι γιατί χάνουμε το άτομο, αλλά γιατί χάνουμε την επαφή μας με τον Μυστικό Εραστή!
Πολλοί θεωρούν βέβαια πως επειδή η φύση του είναι ιδανική, η περαιτέρω αναζήτηση του θα πρέπει να εγκαταλείπεται ως ανέφικτη προσπάθεια. Στην πραγματικότητα όμως, η αναζήτηση αυτή είναι μια αναπόφευκτη πανανθρώπινη αρχετυπική αποστολή καθώς ο Μυστικός Εραστής δεν αποτελεί κάτι ξένο αλλά μέρος του ίδιου μας του εαυτού. Στο Δυτικό Ερμητισμό[11] αυτός ο πνευματικός Εραστής ονομάζεται Ανώτερο πνεύμα, Adonai ή ο εσωτερικός Κύριος (σ.σ. Αδωναή, από το adon που σημαίνει Κύριος)[12]. Στην ψυχολογία Εαυτός ή Υπέρ-συνείδηση, ενώ στη γλώσσα της τελετουργικής μαγείας αποκαλείται Άγιος Φύλακας Άγγελος και αποτελεί το μάγο, τον προσωπικό δάσκαλο, τον αληθινό εραστή, μέντορα και οδηγό στα υψηλά επίπεδα της μύησης».
Πιστεύω ότι από αυτή τη περιγραφή όλοι έχουμε καταλάβει ότι πρόκειται για την συνείδηση του Καρλ Γιουνγκ και τον αναλυτή του Ρον Χάμπαρντ ή τον νεοεγκέφαλο. Συνεχίζουμε.
«Αλλά με πιο τρόπο μπορεί κανείς να γνωρίσει αυτή τη δύναμη μέσα του; Διαφορετικές σχολές προτείνουν διαφορετικές πρακτικές.
Στο άρθρο αυτό θα ασχοληθούμε αποκλειστικά με το σύστημα που  ανέπτυξαν δύο σπουδαίοι μύστες της σύγχρονης εποχής[13] μας, ο Lon Milo DuQuette και ο Christopher S. Hyatt και παρουσίασαν στο πολυσυζητημένο βιβλίο τους Sex Magic, Tantra & Tarot (Σεξουαλική μαγεία, Τάντρα και Ταρώ), που επανακυκλοφόρησε το 2004 από τις εκδόσεις New Falcon. Ασφαλώς πρόκειται για μια μέθοδο υψηλής σεξουαλικής μαγείας (το θέμα αυτό υπάρχει στο τεύχος 21 του mystery). Αλλά προσοχή μην ταυτίζεται τον όρο με την μηχανική σεξουαλικότητα που κυνηγά ο καθημερινός άνθρωπος εξαιτίας της ατελείωτης πορνογραφικής τηλεοπτικής προπαγάνδας! Η πραγματική σεξουαλική μαγεία είναι μια ψυχοσωματική πρακτική για την πνευματική εξερεύνηση της εσωτερικής δύναμης του Είναι (σ.σ. προφανώς εννοεί την δύναμη του νεοεγκέφαλου). Η σεξουαλική μαγεία[14] βέβαια είναι ένα τεράστιο θέμα με ποικίλα πρακτικά μοντέλα.[15] Στη συνέχεια του άρθρου θα αναπτύξω αυτό που βοηθά το άτομο να αφουγκραστεί τον δικό του Άγιο Φύλακα Άγγελο. Η μέθοδος χωρίζεται σε δύο φάσεις και μπορεί σε ορισμένα σημεία να μοιάζει πολύπλοκη, για αυτό και στον αναγνώστη που επιθυμεί να γνωρίσει καλύτερα το εν λόγω σύστημα, συστήνω ανεπιφύλακτα να μελετήσει προσεκτικά την εργασία των DuQuette και Hyatt
Παραλείπουμε το πρώτο στάδιο, το στάδιο της προετοιμασίας το οποίο γίνεται με την βοήθεια των καρτών Ταρώ και του καβαλιστικού δένδρου της ζωής και περνάμε στη δεύτερη φάση, ή την πρώτη φάση της σεξουαλικής πρακτικής όπως την ονομάζουν οι συγγραφείς (την σεξουαλική μαγεία).
«Ως εκ τούτου από την στιγμή που ο μάγος[16] έχει ολοκληρώσει τη διεργασία με τα Ταρώ και το Δένδρο της Ζωής[17] μπορεί να συνεχίσει μαζί με τον σύντροφο του την αναζήτηση του Αγίου Φύλακα Αγγέλου. Το ζευγάρι πρέπει να καθαρθεί προσεκτικά νοητικά και σωματικά και λίγο πριν ξεκινήσει την εργασία, να μοιραστεί μέσα από το λόγο και την πράξη τα γνήσια αισθήματα αγάπης και σεβασμού που νοιώθει ο ένας για τον άλλο. Έπειτα πρέπει να διαβαστεί ένας όρκος με λυρικό χαρακτήρα ώστε να προκαλέσει την ψυχική συγκίνηση που απαιτεί η στιγμή: «Αφιερώνω την εργασία αυτή στον Μυστικό μου Εραστή που είναι ο Αληθινός Φύλακας Άγγελος μου.[18] Είθε οι πύλες της ψυχής μου να ανοίξουν για να αντικρίσω το φως που διαχέει ο Μυστικός Ήλιος...».

 

εικόνα 13 Ο Christopher S. Hyatt
Ο Christopher S. Hyatt ο (1943-2008) ήταν κλινικός ψυχολόγος (PhD) προσωπικός φίλος του Israel Rigardie, διετέλεσε διοικητής του Thelemic order of New Dawn και υπήρξε συγγραφέας σημαντικών βιβλίων όπως το secrets of Western Tantra (1996).

Στη συνέχεια και αφού και οι δύο νοιώσουν έτοιμοι η γυναίκα θα πρέπει να ερεθίσει τον άντρα κατάλληλα ώστε να εμφανιστεί η ράβδος της έμπνευσης.[19]  Μετά ο άνδρας θα πρέπει να ερεθίσει την γυναίκα και μετά αυτή θα πρέπει να ανέβει στον άνδρα και αφού δέσουν σαν ένα κορμί, να κινείται με όλη της τη δύναμη προκαλώντας μία αληθινή δύνη ενέργειας. Τότε πρέπει και οι δύο να οραματίζονται τη βιοενέργεια να περνά από την πίσω ανοιχτή οπή του σώματος, να περιστρέφεται σε ολόκληρο το κορμί και να βγαίνει από το ίδιο σημείο. Η συγκίνηση της στιγμής, σε συνδυασμό με την εισαγωγή της βιοενέργειας που ρέει ελεύθερα στο χώρο γύρω μας, μπορεί να φέρει το ζευγάρι σε κατάσταση κορύφωσης, κάτι όμως που δεν πρέπει να συμβεί ακόμα. Μια ώρα θα πρέπει να μεσολαβήσει μέχρι την επόμενη επαφή, κατά την διάρκεια της οποίας ο μάγος θα πρέπει να διαλογιστεί με το βλέμμα σταθερό στην εικόνα από την κάρτα (Ταρώ) που έχει τοποθετήσει στη σφαίρα Malkuth  (βλ. εικόνα 5). Ο διαλογισμός αυτός θα πρέπει να συνεχιστεί έως ότου τα μάτια κουραστούν, και τότε ο μάγος με τη σύντροφο του μπορούν να συνεχίσουν την ένωση τους. Όταν το ραβδί διαπεράσει πάλι την πύλη,  ο άντρας και η γυναίκα θα πρέπει να αρχίσουν να οραματίζονται την είσοδο ενός νέου κύματος βιοενέργειας από την ανοιχτή οπή και την έξοδο της από τα γεννητικά όργανα. Ταυτόχρονα θα πρέπει να κρατήσει λίγο, να συμβεί αργά και το ζευγάρι να έχει επιλέξει μια βολική στάση τόσο για αυτόν όσο και για κείνη. Μετά από δέκα λεπτά περίπου και οι δύο θα πρέπει να οραματίζονται ξανά την εικόνα από την κάρτα που ήταν στη θέση Malkuth.[20] Δίχως να σταματήσουν την παλινδρομική κίνηση, και οι δύο μπορούν να «βλέπουν» την εικόνα της κάρτας να λούζεται με φως στο σημείο Ajna, στο Τρίτο Μάτι  (βλ. εικόνα 5). Λίγες στιγμές αργότερα το ζευγάρι μπορεί να συνεχίσει κορυφώνοντας και εξαντλημένοι να κοιμηθούν αγκαλιά μέχρι το επόμενο στάδιο της εργασίας».
Για να μη πολυλογούμε το ζευγάρι μετά το ξύπνημα του και αφού τελέσει τα τυπικά του Πεντάκτινου και του Εξάγραμμου θα ξανά-ενωθεί και αφού κάνει περίπου τα ίδια που έκανε και πριν: «Δέκα λεπτά αργότερα και ενώ το ζευγάρι συνεχίζει την καθαγιασμένη ένωση του, μπορεί να οδηγηθεί σε κορύφωση και με τους χυμούς του να «ευλογήσει» την κάρτα που είχε τοποθετηθεί στη Σεφίρα (σ.σ. σφαίρα) Tiphareth (βλ. εικόνα 5).  Η εργασία έχει ολοκληρωθεί».
Μόλις σας περιγράψαμε μια αυθεντική τελετή μαύρης μαγείας.
Να τι λέει για το ίδιο θέμα ο Samael Aun Weor ο σύγχρονος ηγέτης των γνωστικών στο βιβλίο του ο Τέλειος Γάμος(οι εμφάσεις είναι δικές μας):
«ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΓΙΟΓΚΑ
Στην Ινδία υπάρχουν τρία είδη Ταντρισμού. Ο λευκός, ο μαύρος και ο γκρίζος ταντρισμός. Στον λευκό

































εικόνα 14 Το δέντρο της ζωής, η θεϊκή εκπόρευση.
Υπάρχουν τρεις θεϊκές εκπορεύσεις. Το Ain το Ain Soph και το Ain Soph Aur. Προφανώς πρόκειται για τον τριπλό εγκέφαλο. Το Ain είναι ο γνωστός γνωστικός Αιών (πρώτος Αιών ή Βυθός ή ο πρωταρχικός θεός σαν Μεγάλη Μητέρα) και από κάτω ο Αιών Σοφία. Τα Σεφιρόφ (η Σεφίρα από την ελληνική λέξη σφαίρα) είναι τα ενεργειακά κέντρα του ανθρώπου. Η ένατη σφαίρα Yesod λέγεται και κυβική πέτρα[21] και εκπροσωπεί τον έρωτα. Είναι η θέση πίσω από τα γεννητικά όργανα και μπροστά από το ιερό οστό εκεί που στην ανατολή το ονομάζουν Κουνταλίνη (το φίδι σαν δημιουργική δύναμη).

ταντρισμό (λευκή μαγεία) εξασκείται η σεξουαλική μαγεία χωρίς το σκόρπισμα του σπέρματος. Στο μαύρο υπάρχει σκόρπισμα του σπέρματος. Στο γκρίζο (σ.σ. αυτό που μας περιέγραψαν οι Milo DuQuette και Christopher S. Hyatt) Ταντρισμό χύνεται και δεν χύνεται. Πολλές φορές το χύνουν, πολλές φορές δεν το χύνουν. Αυτό το είδος Ταντρισμού οδηγεί τον ευσεβή μέχρι τον Μαύρο Ταντρισμό.
Μέσα στο Μαύρο Ταντρισμό βρίσκουμε τους Bonzos και τους Dugpas με κόκκινους μανδύες τρομερούς και διεστραμμένους μάγους. Αυτοί οι μοχθηροί έχουν αηδιαστικές μεθόδους για να αναρροφήσουν το σπέρμα από την ουρήθρα αφού το έχουν χύσει άθλια. Το αποτέλεσμα είναι μοιραίο διότι το σπέρμα αφού το έχουν χύσει, φορτώνεται με σατανικά άτομα που όταν εισχωρήσουν ξανά στον οργανισμό αποκτούν την εξουσία να αφυπνίσουν την Κουνταλίνη σε αρνητική μορφή. Τότε αυτή κατεβαίνει στην ατομική κόλαση του ανθρώπου και μετατρέπεται σε ουρά του Σατανά.[22] Έτσι είναι πως το ανθρώπινο ον χωρίζεται για πάντα από το θεϊκό του ον και βυθίζεται για πάντα στην άβυσσο. Όλοι εκείνοι που χύνουν το ποτήρι του Ερμή (σ.σ. θα εξηγήσουμε πιο κάτω τι είναι) είναι μαύροι μάγοι πλήρως αναγνωρισμένοι. Στο Ινδουστάν γνωρίζεται η Σεξουαλική μαγεία με τον όρο MAITHUNA (Μαϊτούνα). Επίσης γνωρίζεται σαν το  URDHVARATUS YOGA και εκείνοι που το εξασκούν ORDVARETAS YOGIS.
Σε όλες (αυτές) τις σχολές της Γιόγκα, τις πραγματικές σοβαρές και υπεύθυνες, εξασκείται σε μια αρκετά μυστική μορφή, η  Σεξουαλική Μαγεία. Όταν ένα ζευγάρι γιόγκι, άντρας και γυναίκα, βρίσκονται καλά προετοιμασμένοι οδηγούνται σε ένα μυστικό μέρος όπου τους εκπαιδεύουν γύρω από το MAITHUNA (Σεξουαλική Μαγεία). Τα ζευγάρια ενώνονται σεξουαλικά για να δουλεύουν στο μεγάλο έργο[23] κάτω από την φύλαξη ενός Γκουρού (δασκάλου). Ο άντρας καθισμένος στο έδαφος πάνω σε ένα χαλί σε βουδιστική στάση, με τις γάμπες σταυρωμένες σύμφωνα με το ανατολίτικο στυλ, έρχεται σε σεξουαλική επαφή με τη γυναίκα. Αυτή κάθεται πάνω στις γάμπες του άντρα με τέτοιο τρόπο που οι γάμπες της τυλίγουν την μέση του άντρα. Είναι φανερό ότι όταν κάθεται πάνω
σε αυτόν απορροφά αμέσως το φαλλό. Τα ζευγάρια των γιόγκι παραμένουν σε αυτή τη στάση ολόκληρες ώρες χωρίς να χύνουν το σπέρμα. Είναι υποχρέωση του γιόγκι να μην σκέπτεται όταν βρίσκεται στην πρακτική της σεξουαλικής μαγείας. Το ζευγάρι αυτές τις στιγμές βρίσκεται σε κατάσταση έκστασης. Οι δημιουργικές ενέργειες ανεβαίνουν νικηφόρες μέσα από τα σχετικά κανάλια τους μέχρι το δισκοπότηρο του εγκεφάλου.[24] Η ζωική επιθυμία είναι αποδιωγμένη. Μετά απομακρύνονται της σεξουαλικής πράξης τα ζευγάρια, χωρίς να έχουν χύσει το σπέρμα. Αυτός ο τρόπος πρακτικής της σεξουαλικής μαγείας είναι άβολος για το δυτικό κόσμο. Όμως συνίσταται για εκείνους τους ανθρώπους που δεν καταφέρνουν να χαλιναγωγούν την πράξη για να αποφύγουν το σκόρπισμα του ποτηριού του Ερμή».[25]
Μόλις μάθατε το μεγάλο μυστικό, το μυστικό των μυστικών, το ταμπού των μυστικών αδελφοτήτων που η κοινοποίηση του σε άλλες εποχές είχε σοβαρές ποινές για τους παραβάτες που έφταναν μέχρι και στην αφαίρεση της ζωής τους.                 
Είναι πραγματικότητα πως από ανέκαθεν υπήρχε η πίστη πως η ιστορία παιζόταν γύρω από τον εγκέφαλο και το σεξ. Ο εγκέφαλος και οι λειτουργίες του πίστευαν ότι μπορούν να θεραπεύσουν με «μαγικό» τρόπο το σώμα. Και όλα δείχνουν ότι η πηγή της δύναμης ή της αδυναμίας μας, κρύβεται στο γεννητικό σύστημα.

Εικόνα 15 Το σήμα της πανελλήνιας ένωσης φαρμακοποιών και το άγιο δισκοπότηρο.  Αυτό είναι το ποτήρι του Ερμή. Η βάση είναι η γη (μήτρα) και ο στύλος ή πόλος είναι ο φαλλός το δοχείο είναι ο εγκέφαλος. Τα φίδια (γενετήσια ανδρική και γυναικεία δύναμη) καλύπτουν την μήτρα και τον φαλλό και έχουν ανοδική (και εσωτερική) πορεία όταν το σπέρμα δεν σκορπιέται στη γη (μήτρα).




Εικόνα 16 Το σήμα της Ιατρικής ένωσης, ο Ερμής και το κηρύκειο, και ο αρχιεπίσκοπος με την ποιμαντική ράβδο με τα φίδια.[26]

Μετά την γνώση του μεγάλου έργου θα πρέπει να ρίξουμε μία σύντομη ματιά στους μύθους που αναφέραμε πιο πάνω για να δούμε που αναφέρεται το έργο. Πρώτα θα θυμηθούμε τον ουροβόρο και τον Ωκεανό  που «τρώει» το σπέρμα του. Η δημιουργία του Ωκεανού γίνεται με το έργο[27]. Εσωτερικά του κυκλικού ουροβόρου υπήρχε η Τηθύς σαν θάλασσα. Όπως λέει και ο Κούπερ αυτό που βρίσκεται εσωτερικά του κύκλου καθαγιάζεται. Και ο Ουρανός που «γεννούσε» τα παιδιά του, δεν τα άφηνε να έρθουν στο φως αλλά τα παράχωνε στη Γη. Και αυτός δημιουργεί με το έργο. Τα παιδιά του είναι οι Τιτάνες και ο Κερένυι μας πληροφορεί ότι Τιτάν ήταν αρχαία ονομασία του ήλιου.  Η δημιουργία του Ουρανού διακόπτεται από χύσιμο του «αίματος», με την «κοπή» των γεννητικών οργάνων. Η κοπή των γεννητικών οργάνων (ευνουχισμός) είναι η διακοπή του έργου λόγω εκσπερμάτωσης. Το αίμα είναι σύμβολο του χυμένου σπέρματος. Από το αίμα «που πέφτει στη γη» (τη μήτρα) γεννιόνται πλάσματα όπως οι Μελίες, οι νύμφες που πλαγιάζουν με τους άνδρες και ρίχνουν τον «καρπό» τους στην «γη», αλλά και τις Ερινύες, σκέψεις που βασανίζουν το μυαλό των ανθρώπων, δηλαδή όπως ξέρουμε σήμερα, τη σχιζοφυσιολογία που υπάρχει μεταξύ των παλαιοεγκεφάλων και του νεοεγκέφαλου. Ο Κρόνος σαν Τιτάνας γεννήθηκε από το έργο. Έτσι και



















Εικόνα 17 Ο Ορφέας σταυρωμένος
Ο Ορφέας σταυρωμένος όπως και ο Οδυσσέας σε κατάρτι πλοίου και όχι σε άγκυρα που εσφαλμένα λένε. Ούτε το μαρτύριο της σταύρωσης δεν έδειξε πρώτος ο Ιησούς

αυτός εξάσκησε στην αρχή το έργο. Ο  Ελιφάς Λευί, ο μεγάλος Εβραίος καμπαλιστής τον αναγνωρίζει σαν ουροβόρο και έχει δίκιο γιατί ο Κρόνος «τρώει» τα παιδιά του. Ο Κρόνος δεν κατάπινε τα παιδιά του από  πονηρές σκέψεις που έκανε, όπως λέγεται στο μύθο. Ο Κρόνος σαν Τιτάνας ήθελε να «λάμπει». Η Ρέα είναι αυτή που έχει μία «ανυπόφορη στεναχώρια» που είναι επίσης δικαιολογημένη. Η Ρέα σαν γη ήθελε «καρπό» για να ανθίσει. Αυτή είναι η φύση της. Για το λόγο αυτό και στην Εύα ρίχνεται το φταίξιμο. Η φύση της γυναίκας είναι να γεννά. Το ότι ο Κρόνος κάνει το έργο φαίνεται και από το γεγονός ότι με την βασιλεία του Τιτάνα αυτού  έχει συνδεθεί η χρυσή εποχή, μία ευτυχισμένη περίοδο του κόσμου, όπως λέει ο Κερένυι. Τώρα γιατί οι σύγχρονες ανοησίες που θέλουν τον Κρόνο αρχηγό επαναστατών από το διάστημα,[28] αλλά και παλαιότερα στην διαμάχη γνωστικών και χριστιανών, που τον ταύτιζαν (οι γνωστικοί) με τον θεό των Εβραίων και τον διάβολο; Απλά θα πρέπει να ξέρετε ότι ο Κρόνος είναι ο δεύτερος στην σειρά από τους τρεις κοσμοκράτορες, Ουρανό, Κρόνο Δία. Το τρία θα πρέπει να σας κτυπά καμπανάκι. Ο Κρόνος είναι ο δεύτερος εγκέφαλος και συμβολίζει το μεταιχμιακό, ενώ ο Δίας τον νεοεγκέφαλο. Εδώ τη θέση της Μεγάλης Μητέρας την παίρνει ο Κρόνος που από ήλιος της χρυσής εποχής, όταν επικρατεί ο νεοεγκέφαλος Ζευς,  ρίχνεται στα σκοτάδια, στα «Τάρταρα». Στη χρυσή εποχή λεγόταν πως ο άνθρωπος (ζούσαν μόνο άνδρες) δεν πέθαινε και ο θάνατος τους έμοιαζε με τον ύπνο. Θυμίζουμε τα λεγόμενα της επιστήμης που εκπροσωπεί ο κύριος Σταυρόπουλος ότι, «η ανακάλυψη του θανάτου φαίνεται να ξεκινάει από το νεοεγκέφαλο, ενώ η άρνηση και η υποταγή στο θάνατο από τον παλαιό. Αυτή η πάλη ανάμεσα στον παλαιό και το νέο εγκέφαλο, ανάμεσα στο ένστικτο και τη λογική, δημιουργεί τη διχοστασία, τη σχιζοφυσιολογία της ανθρώπινης συμπεριφοράς». Δεν υπάρχει λοιπόν καμία αμφιβολία για το τι είναι αυτή η τριάδα.
Το έργο εξασκεί και η Ευρυνόμη που «περπατά» μαζί με τον αέρα –φίδι πάνω στα νερά την παγκόσμια μήτρα. το ίδιο κάνει και ο θεός των εβραίων που το «πνεύμα» του περιφέρεται επί των «υδάτων».




[1] Magnun opus μεταφράζεται σαν μεγάλο έργο. Στην αλχημεία όμως τίποτα δεν είναι ότι φαίνεται. Το opus (όπους) μπορεί να συμαίνει και χυμός από την ελληνική λέξη οπός. Στο αρχαιοελληνικό λεξικό Hofmann βλέπουμε:οπός, ο “χυμός λαμβανόμενος εκ του δένδρου, είδος ρητίνης”, οπίζω “συλλέγω οπόν με χάραξη του καυλού (αυλός που κυλά μέσα του χυμός δηλαδή κορμός του δένδρου ή κλαδί) ή της ρίζας κάποιου φυτού κτλ.
Ο κορμός του δένδρου όπως είδαμε είναι φαλλικό σύμβολο. Κάντε λοιπόν ένα συνειρμό για το τι μπορεί να σημαίνει ο χυμός που χύνεται από τον κορμό ενός «καυλού» και πως έχει μεταφερθεί στις μέρες μας αυτή η τελευταία λέξη.
Τα οπωροφόρα είναι οι καρποί που έχουν χυμό αλλά και το γνωστό όπιο (opium) το ναρκωτικό που είναι ο χυμός της παπαρούνας. Εδώ λοιπόν πρέπει να γίνεται λογοπαίγνιο. Θα μπορούσε το το μέγα έργο ή magnum opus να σημαίνει ο «μεγάλος χυμός»
[2] Με την ίδια έννοια αλλά με διαφορετικά ονόματα
[3] Βέβαια αυτό είναι αυθαίρετο γιατί από ανέκαθεν η γνώση αυτή υπήρχε και στην Ελλάδα αλλά υπάρχει και σε όλους τους πολιτισμούς του κόσμου.
[4] Με το θέμα ασχολούμαστε πιο κάτω. Επιγραμματικά λέμε ότι οι εξωγήινοι Ελοχίμ είναι μια ανοησία του καιρού μας. Οι Ελοχίμ είναι εξεβραισμένη  ελληνική λέξη που σημαίνει φωτεινοί υπηρέτες του θεού (η ρίζα της λέξης είναι Ελ από όπου προέρχονται λέξεις που σημαίνουν φως). Αν και οι 70 σε πολλά σημεία στη μετάφραση της βίβλου την λέξη Ελοχίμ την έχουν μεταφράσει σαν τον ένα Θεό στην πραγματικότητα είναι οι Άγγελοι του Θεού. Οι Φοίνικες που ήταν αρχικά Έλληνες και αργότερα συγχωνεύτηκαν με τους Σημίτες με το Ελ (Ίλο) εννοούσαν τον ήλιο και τον Κρόνο. Στην ελληνική μυθολογία κατά την γνώμη μου αντιστοιχούν στους Τιτάνες (ο Κερένυι στην ΜτΕ λέει ότι το όνομα Τιτάν αρχικά σήμαινε ήλιο), την τρίτη θεϊκή δημιουργία.   
[5] Ο λόφος και το βουνό είναι το ίδιο, είναι ο φαλλικός ούρος. Οι Ελοχίμ δηλαδή ψάχνουν σε κάποιο ούρο ένα «λευκό» χρυσό.
[6] Δεν είναι ο λευκόχρυσος που ξέρουμε σήμερα αλλά ένα αλληγορικό υλικό που μάλλον ήταν μίξη του συμβολικού χρυσού και του συμβολικού αργύρου (του ήλιου με την σελήνη ή της συνείδησης με το ασυνείδητο). 
[7] Υπεραγωγός είναι πολύ καλή παρομοίωση, αλλά καλύτερη ήταν η παρομοίωση που έκαναν στην αρχαία Ελλάδα. Αυτή την σύνδεση με το «ανώτερο ον» την είχαν θεοποιήσει και την απέδωσαν στο πρόσωπο του Ερμή, τον αγγελιοφόρο των θεών (αλλά και σαν φλέβα, την ιερή φλέβα Ιχώρ). Ο Ερμής ήταν η σύνδεση των τριών κόσμων, του Ολύμπου, της γης και του κάτω κόσμου. Η σύνδεση με τον «κάτω κόσμο» γινόταν με την ιδιότητα του ψυχοπομπού. Η ιερή φλέβα υπήρχε στο σώμα και άρχιζε από το πόδι (το πιο διαδεδομένο σύμβολο του φαλλού, θα το διαπιστώσουμε σύντομα), και κατέληγε στον εγκέφαλο.
[8] Οπότε εδώ αναιρεί τα προλεγόμενα του, πως οι Ελοχίμ ήλθαν στην Άβυδο και έσκαψαν στους λόφους της για ορυκτά αφού το occultum δεν παράγεται από την φύση αλλά από τον άνθρωπο. Όπως σας είπαμε παραπάνω οι λόφοι είναι αλληγορία. Και γενικά είναι η ιστορία με τους Ελοχίμ είναι αλληγορικός μύθος όπως ακριβώς και η αλληγορία του φιλοσοφικού λίθου. Θα έλεγα μάλιστα ότι είναι ένα και το αυτό, αφού και εδώ για λευκό χρυσό μιλάμε. Ο χρυσός της αλχημείας είναι η φώτιση που σήμερα έχουμε λέξεις να την περιγράψουμε. Φώτιση είναι η ικανότητα ανάκλησης από την αναλυτή-συνείδηση όλων γενικώς των τραπεζών μνήμης του ανθρώπου καθώς και επεξεργασία τους.  Θεωρητικά επίσης θα ήταν  δυνατόν η συνειδητή παρέμβαση και επηρεασμός με εντολή σε κάθε κυττάρου του οργανισμού (αυτό-ίαση). Αυτός είναι και ο ορισμός της αθανασίας, να μπορεί κάποιος να ξέρει τι συμβαίνει κάθε στιγμή στα κύτταρα του και αν διαπιστώνει πρόβλημα, με μια συνειδητή εντολή να «επισκευάζεται».
[9] Αμέσως πιο κάτω θα περιγράψουμε τι ακριβώς κάνουν
[10]Στο σημείο που υπάρχει ο πρόσθιος μετωπικός λοβός.
[11] Ερμητισμός. (επιλογές)
Ο ερμητισμός είναι ένα μεταφυσικό σύστημα και ένα σώμα συστηματοποιημένων μαγικών, μαντικών, αστρολογικών και αλχημικών πρακτικών, το οποίο αποδίδεται στις απόκρυφες διδασκαλίες του μυθολογικού Ερμή του Τρισμέγιστου (σ.σ. θυμηθείτε πιο πάνω τον υπεραγωγό της σύνδεσης της ύλης με το ανώτερο ον, οι Έλληνες τον έλεγαν Ερμή), μίας θεότητας που αποτελούσε συγχώνευση του ελληνικού Ερμή με τη σεληνιακή αιγυπτιακή θεότητα Θωθ. Ο ερμητισμός αποτέλεσε δημιούργημα των κατώτερων τάξεων της κατεχόμενης Αιγύπτου κατά την ύστερη ελληνιστική και τη ρωμαϊκή εποχή και, ως εκ τούτου, αποτελεί τυπικό δείγμα του σύντονου συγκρητισμού των χρόνων εκείνων. Η συγγραφή των ερμητικών κειμένων ολοκληρώθηκε στην Αίγυπτο περί τα τέλη του δεύτερου αιώνα μ.Χ. Οι ρίζες του ερμητισμού ανάγονται στο απώτερο ιερατικό παρελθόν της Αιγύπτου των Φαραώ, εξελληνισμένου πλέον και συμβατού με τη φιλοσοφία και τις μυστηριακές θρησκείες της ελληνιστικής και ρωμαϊκής εποχής. Χάρη στον ερμητισμό, κεντρική διάλεκτος της γενικότερης μυστικιστικής και μαγικής επέλασης του τρίτου και τέταρτου αιώνα μ.Χ. θα γίνει η κοπτική, η ύστατη φάση της αιγυπτιακής γλώσσας που διαδέχθηκε κατά τον πρώτο αιώνα μ.Χ. τη δημοτική αιγυπτιακή της εποχής των Πτολεμαίων και γραφόταν με ένα τροποποιημένο ελληνικό αλφάβητο. Τα ερμητικά κείμενα διακρίνονταν σε φιλοσοφικά και πρακτικά, με τα πρώτα να συνθέτουν ένα πλήρες μεταφυσικό, εσχατολογικό και σωτηριολογικό σύστημα και τα δεύτερα να αποτελούν συλλογές από ξόρκια και συνταγές για τη μαγική ερμηνεία ή χειραγώγηση φυσικών φαινομένων, διατριβές αστρολογίας, βοτανολογίας, ιατρικής, δαιμονολογίας, μαντείας κλπ. Μετά τον εκχριστιανισμό της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας κατά τον τέταρτο αιώνα ο ερμητισμός επιβίωσε σε πυρήνες αλχημιστών στον ισλαμικό κόσμο, οπότε και γράφηκαν ή μεταφράστηκαν ερμητικές πραγματείες στα αραβικά (όπως ο αλχημικός οδηγός "Σμαραγδένιος Πίνακας"). Ο φιλόλογος Ισαάκ Καζαουμπόν βέβαια απέδειξε το 1614 ότι τα κείμενα δεν εγράφησαν πριν τη ρωμαϊκή εποχή, αλλά έπρεπε να φτάσει ο διαφωτισμός και η σύγχρονη επιστήμη για να τοποθετηθεί ο ερμητισμός οριστικώς στο πεδίο της θρησκειολογίας και του αποκρυφισμού. Προωθούσε την αντίληψη της απόλυτης συμμετρίας και αναλογίας μεταξύ του μικρόκοσμου και του μακρόκοσμου, μεταξύ του εαυτού και της πλάσης («όπως πάνω έτσι και κάτω», ρήση που είναι πολύ κοινή και στους γνωστικούς). Ενδιαφέρον στοιχείο της ερμητικής σκέψης ήταν η αντίληψη ότι στον Έναν Θεό ενυπήρχαν τρεις ισοδύναμες όψεις οι οποίες διαπερνούν τον κόσμο ως υποκείμενοι θεμελιώδεις μηχανισμοί: ο Νους, μία αγαθή, δημιουργική νοητική δύναμη, ο Λόγος, η πηγή της λογικής η οποία παράγει τάξη από το Χάος, και ο Άνθρωπος, το άθροισμα των πνευμάτων των ανθρώπων (σ.σ. αν και είναι σωστό κατά τα δύο τρίτα, εντούτοις παραμένει σαν ενδεικτικό το μαγικό τρία του εγκεφάλου). Η ουσία του ερμητισμού κρυβόταν στην ιδιωτική εξάσκηση της αλχημείας (σ.σ. ιδιωτική εξάσκηση «του μεγάλου έργου») και στη διαρκή, πρακτική έρευνα για την αλήθεια, ενώ δεν κάλυπτε τόσο τα βαθύτερα μυστικά του με θρησκευτικούς μύθους προορισμένους για τους αμύητους, όπως οι μυστηριακές λατρείες, όσο με αλληγορίες και αλχημικές μεταφορές. Επιπλέον ο ερμητισμός εξιδανίκευε τη νοητική δημιουργία, θεωρώντας πως η μεγαλύτερη κατάρα για έναν άνθρωπο είναι να μην παράγει «τέκνα», έργα της διανόησης, καθώς αυτό υποδήλωνε προσκόλληση στην ύλη.
[12] Είναι ο Έλληνας Άδωνις. Από τα συμφραζόμενα καταλαβαίνουμε πως Άδωνις ο τέλειος εραστής της μυθολογίας ήταν ο νεοεγκέφαλος. Η μητέρα του ήταν η Σύρια βασιλοπούλα και παρθένα Μύρρα. Επειδή καυχήθηκε ότι ήταν ομορφότερη από την Αφροδίτη η θεά της έριξε προσωρινή παραφροσύνη κάνοντας την να ερωτευτεί τον πατέρα της. Έτσι με μια «ανόσια» για τα γήινα δεδομένα επαφή αλλά ιερή για τους «θεούς» (ιερός γάμος) γεννιέται ο «Κύριος» θαυματουργά. Η επαφή κράτησε 12 νύχτες, αριθμός ίσος με τα ζώδια ενός χρόνου (ένας κύκλος-αιωνιότητα). Η Μύρρα μετά την πράξη της ήλθε στα συγκαλά της και από ντροπή έγινε δέντρο (το δέντρο Μυρσίνη ή Μυρτιά. Το δένδρο έσκασε στον κορμό και γεννήθηκε ο Άδωνις. Η Αφροδίτη μαγεύτηκε από την ομορφιά του παιδιού και για να το «προφυλάξει» το δίνει στην βασίλισσα του «κάτω κόσμου» (διάβαζε μεταιχμιακό). Ο Άδωνις μεγάλωσε έγινε ένα πανέμορφο παλικάρι και η Περσεφόνη τον ερωτεύτηκε και αρνήθηκε να τον δώσει πίσω στην Αφροδίτη. Άρχισαν λοιπόν να μαλώνουν και για αυτό παρενέβη ο Ζευς που σοφά δίκασε, ο Άδωνις να μοιράζει τον χρόνο του στα τρία. Τέσσερις μήνες με την Περσεφόνη, τέσσερις με την Αφροδίτη και τέσσερις όπου ήθελε αυτός. Το τρία όμως δεν έγινε πράξη αφού ο Άδωνις προτίμησε να ξοδεύει τον ελεύθερο του χρόνο με την Αφροδίτη που παράτησε τα Ολύμπια δώματα και έμενε στα γήινα μαζί με τον αγαπημένο της. Αυτή είναι η αιτία του αποχωρισμού της συνείδησης από το ασυνείδητο. Ο έρωτας. Για τον μύθο αυτό που είναι παρόμοιος με του-της Άγδιστις θα επανέλθουμε με λεπτομέρειες.
Το συμπέρασμα είναι ότι ο μυστικός εραστής κάθε ανθρώπου σύμφωνα με αυτά που λέει ο συγγραφέας είναι ο νεοεγκέφαλος.   
[13] Στην πραγματικότητα όπως θα δείξουμε αργότερα το σύστημα αυτό είναι πανάρχαιο. Τόσο αρχαίο όσο δεν φαντάζεστε.
[14] Την έκφραση «σεξουαλική μαγεία» την χρησιμοποιούν και οι σύγχρονοι γνωστικοί για να περιγράψουν το μέγα έργο. Ποιο είναι το μέγα έργο; Θα το διαβάσετε σύντομα.
[15] Στην ουσία είναι δύο. Θα το ξεδιαλύνουμε στο επόμενο άρθρο.
[16] Χρησιμοποιώντας τον έρωτα για να φτάσετε στην συνείδηση – αναλυτή, στο μυστικισμό θεωρείστε μάγος. Βέβαια οι συγγραφείς δεν σας λένε τι είδους μαγεία εξασκείτε, λευκή ή μαύρη μαγεία; Παρακάτω ξεκαθαρίζουμε τι ακριβώς είναι. 
[17] Το δέντρο της ζωής είναι το δένδρο της αθανασίας του παραδείσου. Θα το διαπιστώσετε πιο κάτω.
[18] Άρα ο φύλακας άγγελος μας δεν είναι κάτι το εξωτικό αλλά ο ίδιος μας ο νεοεγκέφαλος.
[19] Η ράβδος (και κάθε ράβδος) της έμπνευσης, είναι ο ιθύφαλλος δηλαδή φαλλός σε στύση.
[20] Η σφαίρα Malkuth δίχως άλλο είναι τα γεννητικά όργανα
[21] Δεν είναι καθόλου τυχαίο λοιπόν που οι μασόνοι λέγονται τέκτονες (οικοδόμοι) αφού τον καιρό που ονομάστηκαν έτσι οι τέκτονες ήταν περισσότερο λιθοξόοι. Ακόμα και σήμερα οι μασόνοι δίνουν σφυρί και σμίλη κατά την ορκωμοσία στους εταίρους για να τετραγωνίσουν συμβολικά μια ακανόνιστη πέτρα. Δεν είναι τυχαίο που οι Έλληνες έβαζαν λίθους (αργοί λίθοι) στα σταυροδρόμια, ούτε ότι οι τρεις Χάριτες έχουν πέσει από τον ουρανό σαν πέτρες. Δεν είναι τυχαίο ούτε ότι η κιβωτός της διαθήκης όπως λεγόταν ότι περιείχε μια μαύρη πέτρα όπως είναι και η ιερή και κυβική πέτρα των μουσουλμάνων η Καάμπα. Με τις πέτρες όμως θα ασχοληθούμε ιδιαίτερα σε άλλο κεφάλαιο.
[22] Ουρά είναι μια από τις λέξεις που σημαίνουν φαλλό. (βλ. λίστα στο τέλος του βιβλίου). Στο αρχαιοελληνικό ετυμολογικό και ερμηνευτικό λεξικό (Π. Δορμπαράκη) διαβάζουμε για την λέξη ούρον, το (ιαπετ. ρίζα ver – σημαίνουσα άρδην (πότισμα), γονιμοποιείν και εταίρα δηλούσα ύδωρ εξ ων τα : verres = κάπρος, έεσρη (έρση) = δρόσος λατ. Urina ούρον ή σπέρμα, urinator = δύτης, ούρον, κάτουρο. Παράγωγα ουρήθρα ουρητήρ κτλ.
Από την ουρά (τον φαλλό) πέφτει το ούρον (το σπέρμα). Άρα η ουρά του διαβόλου είναι απλά το σπέρμα που πέφτει στην γη (το θηλυκό στοιχείο, η μάνα γη), δηλαδή η ουρά του διαβόλου είναι ο φαλλός της εκσπερμάτωσης. Την ουρά του διαβόλου σε πολλές παραστάσεις στην άκρη της την παριστάνουν με κεφάλι φιδιού. Είναι με άλλα λόγια η γενετική ενέργεια που ακουμπά στη γη. Θα θυμάστε στην ιστορία της Ευρυνόμης που ο αέρας γίνεται φίδι και διεκδικεί τον τίτλο του δημιουργού. Η Ευρυνόμη του αφαίρεσε αυτή την διεκδικήσει βγάζοντας του τα δόντια. Θυμίζουμε ότι τα δόντια του φιδιού στους μύθους του Κάδμου και του Ιάσονα είναι το σπέρμα που σπέρνει την γη για να ξεπεταχτούν απ΄αυτήν άνδρες πολεμιστές. Άνδρες που έχουν κύριο μέλημα να χύνουν το «αίμα».
Μεγάλη σχέση με την λέξη ουρά και πολύ σημαντικό σύμβολο έχει η λέξη όρος, το βουνό. Στο αρχαιοελληνικό ετυμολογικό λεξικό J.P. Hofmann διαβάζουμε: όρος, ιων. ούρος, δωρ. ώρος, “το βουνό”, όρειος, ορεινός, “ο των ορέων, ανήκων εις το όρος, βουνίσιος, ορεινός”, ορείτης ο, “ονομασία κάποιου λίθου, είδος γερακιού”, κυρ. ον. Ορέστης ΙΕ (σ.σ. ινδοευρωπαϊκό) με το es θ. *eros=ανύψωση ρ. er-, *or-, βλ. όρνυμι, πβ. Όρρος, ουρά.
Για το όρρος λέει ότι είναι “το άκρο του ιερού οστού» (και ο πρωκτός) και σημαίνει “ανύψωση, προεξέχων μέρος του σώματος”. Για την ουρά λέει αυτό που σημαίνει και τώρα, ενώ αξίζει να δούμε και την λέξη ουρανός που είναι σχετική. Ουρανός, λεσβ. ωρανός (ορθότ. ορρ-) και ορρανός, βοιωτ. δωρ. λακ. ωρανός, “ότι και τώρα ο ουρανός” ουρανίσκος “η θολοειδής οροφή δωματίου, σκηνής, η κλίνης”: εκ του *Fορσανός ίσως σημαίνει “ο υγραίνων, διαβρέχων, κάνω κάτι γόνιμο”, είναι συγγ. του ουρέω “ ουρώ, κατουρώ”. Τι συμπεραίνουμε από όλα αυτά; Η λέξη ουρανός προέρχεται από την λέξη όρος ή ούρος, το βουνό. Στην αιγυπτιακή μυθολογία ο θόλος του ουρανού ήταν γυναίκα αλλά και το Δ που μπορεί και παριστάνει τέλεια το βουνό ήταν ο φαλλός του Όσιρη. Σίγουρα λοιπόν αρχικά ο ουρανός πήρε το όνομα του επειδή τον «ακουμπούσε» ο ούρος, το βουνό. Ο Ωρίων έλεγαν ότι αρχικά το όνομα του ήταν Ουρίων και ότι το όνομα αυτό προήλθε επειδή ούρησαν σε μία προβιά τρεις θεοί. Η δορά όπως θα δούμε παρακάτω είναι σύμβολο της μήτρας, άρα οι θεοί δεν κατούρησαν όπως ανόητα το μεταφράζουν όλοι, αλλά έριξαν τον σπόρο τους, και ο Ωρίων δεν είναι ο ανατολικός όπως επίσης λένε, αλλά ο «βουνίσιος» ή όπως υπονοείται ο φαλλός.  
[23] Αλχημιστικά η σεξουαλική μαγεία λέγεται και μέγα έργο. Είναι η Αλχημιστική (αλληγορική χημεία) μετατροπή μη ευγενών μετάλλων σε χρυσό.
[24] Είναι το χρυσό δισκοπότηρο που έψαχναν οι ιππότες της στρογγυλής τραπέζης. Ο μύθος του άγιου δισκοπότηρου του μυστικού δείπνου. Αυτό που λέει είναι ότι η δημιουργική δύναμη που συμβολίζεται σαν φίδι (ανείκει σαν δύναμη στο μεταιχμιακό εγκέφαλο) αντί να πέσει στη «γη» ανεβαίνει στον εγκέφαλο.
[25] Το ποτήρι του Ερμή (δισκοπότηρο) δείχνει την σχέση του έρωτα με τον εγκέφαλο. Το στήριγμα είναι η γη και η μήτρα, ο στύλος είναι ο φαλλός, και η κύμβη  (το ποτήρι) ο εγκέφαλος. Η απόθεση του σπέρματος στην σπηλιά της γης (μήτρας) θεωρείται συμβολικά θάνατος. Το σπέρμα της σεξουαλικής πράξης αν δεν χύνεται «στη γη», σαν ενέργεια «μαζεύεται» σε μία άλλη «κύμβη», στον εγκέφαλο (οι γνωστικοί λένε ότι εγκεφαλοποιείται δηλαδή απορροφάται από τον εγκέφαλο). Αυτή η ενέργεια είναι το «ορυκτό» (είναι μέσα μας) και η αόρατη ενέργεια το occultum ή λευκός χρυσός ή υπεραγωγός που έψαχναν αλληγορικά στην Άβυδο οι Ελοχίμ να βρούνε και δεν ήταν τελικά ορυκτό αλλά παραγόταν από τον άνθρωπο. Την ίδια ουσία που ήταν μέσα στο δισκοπότηρο έψαχναν και οι ιππότες της στρογγυλής τραπέζης. Σήμερα ξέρουμε ότι είναι οι αναγκαίες ορμόνες που παράγονται για την ερωτική πράξη.  Αργότερα θα διαπιστώσετε πως και ο Ιησούς βάζοντας το «σώμα» και ιδιαίτερα το «αίμα» (σύμβολο του χυμένου σπέρματος) του σε ένα δισκοπότηρο στον μυστικό δείπνο την ίδια ουσία εννοούσε. Γιατί νομίζεται πως οι ιερείς του χριστιανισμού, και όχι μόνο, έχουν αποκηρύξει τον έρωτα; Βέβαια αυτοί έχουν διαστρεβλώσει τον μύθο ο οποίος δεν λέει να κάνουν αποχή αλλά έρωτα χωρίς εκσπερμάτωση (εγκράτεια). Η εγκράτεια σημαίνει κυριολεκτικά συγκράτηση (στον έρωτα), που είναι διαφορετικό από την αποχή. Αυτό που κάνουν είναι διαφορετικό από τον ορισμό του έργου και το πληρώνουν με διαστροφή, γιατί εκεί οδηγάει η αποχή.
Όπως καταλαβαίνουμε από όλα αυτά ο θεός που ενώνει τους τρεις κόσμους, ο αγγελιοφόρος των θεών είναι σύμβολο του έρωτα. Τα φτερά που είναι το σύμβολο του αέρα, σύμβολο ζωής άρα και της δημιουργικής δύναμης, τα φοράει στο κεφάλι και στα πόδια. Το πόδι είναι, όπως θα διαπιστώσεται κύρια από τους μύθους του Αχιλλέα και του Δημοφώντα, είναι ο φαλλός. Άλλη μια φορά μας τονίζεται η σχέση έρωτα και εγκεφάλου.
[26] Ο σταυρός έχει αντικαταστήσει την κύμβη και τη σφαίρα με τα φτερά (τα φτερά δείχνουν την δημιουργική δύναμη). Έχει άλλο νόημα από την κύμβη ο σταυρός των χριστιανών; Τι γυρεύει ο σταυρός ανάμεσα στο σύμβολο  της ανδρικής και της γυναικείας γενετικής δύναμης, της δύναμης του έρωτα; Το φίδι έχασε τον συμβολισμό του στους χριστιανούς; Αν και οι φανατικοί θα βγουν έξω από τα ρούχα τους, η αλήθεια είναι πικρή για αυτούς. Ο σταυρός είναι ένα σύμβολο μιας ερωτικής ένωσης (θα το διαπιστώσεται και με τον αρχαιότερο σταυρό, το αιγυπτιακό Ανχ). Μια ορθή στήλη,  διασταυρώνεται κάθετα με μία άλλη. Η σφαίρα malkuth που είπαμε ότι συμβολίζει τα γεννητικά όργανα έχει τον αραβικό αριθμό 10. Δηλαδή μια στήλη και ένα κύκλο. Στον μυστικισμό και τον συμβολισμό το δέκα είναι η ερωτική ένωση. Το δέκα στην αρχαία Ελλάδα ήταν το γράμμα Ι. Δηλαδή μια ορθή στήλη, ενώ στην Ρωμαϊκή εποχή τη εποχή που σταυρώθηκε ο Ιησούς και ήταν διαδεδομένη η ρωμαϊκή γραφή, το δέκα ήταν ο σταυρός Χ. Τις περισσότερες φορές οι σταυρώσεις γίνονταν πάνω στο σταυρό «δέκα». Στον σταυρό του πλοίου (το κατάρτι με την αντένα) σταυρώθηκε ο Οδυσσέας για να μην παρασυρθεί από το ερωτικό (όπως υπονοείται) τραγούδι των Σειρήνων όπως και ο Ορφέας σε ένα έργο που όλοι το νομίζουν για άγκυρα. Στο λεξικό συμβόλων του Κούπερ διαβάζουμε για το Χ. «ένα σύμβολο ΑΝΑΣΤΡΟΦΗΣ (βλ. λέξη). «Κάθε αληθινή αναλογία πρέπει να ισχύει και αντιστρόφως». Σαν ο ρωμαϊκός αριθμός δέκα, δέχεται την τελείωση και ολοκλήρωση εκείνου του αριθμού και, σαν crux decussate ή σταυρός χιαστί, είναι καθαυτό το τέλειο σχήμα της τελειοποίησης και ισορροπίας. Οι Ρωμαίοι το χρησιμοποιούσαν σαν συνοριακό σταυρό· έτσι μπορεί να συμβολίζει ένα φραγμό. Στο Χριστιανισμό είναι ο σταυρός του Αγ. Ανδρέα. Έχει επίσης όλο το συμβολισμό του ΣΤΑΥΡΟΥ (βλ. λέξη).
[27] Χάριν συντομίας από δω και πέρα το μεγάλο έργο θα το αποκαλούμε έργο.
[28] Δεν καταλαβαίνουν ότι γελοιοποιούν το διαμάντι της αρχαιοελληνικής μυθολογίας-ψυχολογίας και τους αρχαίους θεούς; Δεν καταλαβαίνουν ότι όσο πιο εύκολα ανεβαίνει μια γελοιότητα τόσο πιο εύκολα θα πέσει προς όφελος της επικρατούσας θρησκείας που θα επανέλθει αυτή τη φορά θριαμβευτικά; Δεν υπάρχουν ούφο στην Ελληνική μυθολογία παρά μόνο στους εγκεφάλους αυτών που τα πιστεύουν.